vineri, 13 februarie 2015

Cine sunt azi datorez trecutului..

Traiesc uneori din amintiri si nu-mi e frica sa recunosc asta.Ma trezesc dimineata ca si cum toate lucrurile ar fi cum au fost candva,intr-un trecut ce pare prea indepartat.Ma mint cand cred ca lucrurile sunt la fel si ma trezesc la realitate lejer.Ma hranesc din amintiri pentru ca ele sunt tot ceea ce are un om si am ajuns in punctul in care nu regret nimic,din simplul fapt ca tot trecutul meu m-a facut sa fiu cine sunt azi.
Azi sunt tot un om complicat,dar mult mai rational si echilibrat.Azi sunt tot eu,desi mult mai schimbata,dar cred ca doar in bine.Azi am invatat sa iert si sa o las mai usor cu orgoliul.Azi stiu sa le zambesc celor care m-au tradat,dar si celor care m-au uitat.Azi am mai multa putere decat aveam in trecut,pentru ca am invatat sa lupt.Azi sunt tot eu,dar cu o maturitate ce-si lasa amprenta.Azi sunt ceea ce sunt datorita trecutului meu.

Niciun comentariu: