sâmbătă, 7 februarie 2015

Ma urasti atat de tare incat m-ai uitat..

Nu mi-am dat seama cata importanta ai tu pentru intreaga mea existenta decat atunci cand te-am pierdut,cand mi-ai dat drumul la mana,cand ai ales sa pleci,cand nu mi-ai mai vorbit..Am trecut peste etapa aia,desi inca ma gandesc uneori la cum ar fi stat lucrurile daca nu as fi fost atat de incapatanata.
Stiu ca am avut multe regrete cand am deschis ochii cu adevarat si cred ca unele inca mai exista acolo undeva,dar acum..viata mea e altfel..e aproape colorata,e la fel ca atunci cand erai si tu.
 Totusi,nu inteleg de ce ai ales sa ma urasti atat de tare incat m-ai uitat..poate intr-o zi o sa inteleg..sau poate nu,dar asta nu inseamna ca o sa caut sa procedez la fel ca si tine,pentru ca nu stiu sa uit si sa urasc oamenii care m-au pretuit candva.

Niciun comentariu: